Category Archives: 72

Ar įmanoma rasti idėjų individualių namų statybai

Ar įmanoma rasti idėjų individualių namų statybai

Individualių namų statyba:  kur rasti idėjų?

Individualių namų statyba yra tas procesas, kurį, teks įveikti visiems norintiems gyventi savo namuose. Tačiau belieka tik pridurti, kad daugeliui žmonių individualių namų statyba yra vienas didžiausių ir svarbiausių projektų gyvenime, tad nieko keista, kodėl būtent namams yra keliama daug įvairių reikalavimų. Pavyzdžiui, daugelis teigia, kad  namai turi būti: gražūs, jaukūs, šilti, patogūs, atitikt viziją ir pan. Maža to, neretai tenka išgirsti ir apie kitokius reikalavimus: namas turi būti unikalus, originalius. Akivaizdu,  kad norint įgyvendinti tiek daug reikalavimų, reikia įdėti ir nemažai asmeninių pastangų: tinkamai suplanuoti bei paskirstyti darbus, rast profesionalų komandą, kuri  juos atliktų, sudaryti sąmatas ir  pan. Tačiau svarbiausia nepamiršti, jog viskas prasideda nuo idėjų ir tik tuo atveju, jei jos bus unikalios ir originalios, pavyks susikurti ir namus, kurie atitiktų būtent tokius reikalavimus. Belieka tik pastebėti, kad kartais unikalios ir originalios idėjos tiesiog šauna  į galvą ir  viskas, ką reikia padaryti – tai tik įgyvendinti jas, tačiau toks scenarijus pasitaiko ne visada – kur kas dažniau tenka ilgai bei nuobodžiai tenka sukti galvą, kol sugalvojama, kaip susikurti originalius bei unikaliu namus. Belieka tik pastebėti, kad jei žinosite, kur tų idėjų ieškoti,  metas, kai gyvensite originaliuose bei unikaliuose namuose, ateis kur kas greičiau. Tad kur ieškoti  ypatingų idėjų namams?

Parodos

Parodos yra vienas geriausių pasirinkimų tiems, kurie nori pamatyti ar patys išbandyti naujoves. Būtent tokiose parodose, kurių metu eksponuojami sprendimai bei gaminiai idealiems namams, yra idealus pasirinkimas ir tiems, kurie dar tik kuria savo namus. Belieka tik pridurti, kad užsienio šalyse tokio pobūdžio parodų yra suorganizuojama kur kas daugiau, tad jei tik turite galimybę, apsilankykite bent keliose iš jų.

Pakeitus gyvenimo būdą, pasikeičia ir mąstymas

Jei patarimas aplankyti Lietuvoje ar užsienio šalyse organizuojamas parodas yra labai tradicinis, tai pats metas atkreipti dėmesį ir į kiek kitokius pasiūlymus.  Visada žavitės tais žmonėms, kuri į galvą šauna pačios netikėčiausios, originaliausios bei unikaliausios idėjos, tačiau labai apgailestaujate, kad jums tai niekada nenutinka? Belieka tik prisiminti seną tiesą – pakeitus gyvenimo būdą, pasikeičia ir mąstymas. Būkite lankstesni, atsisakykite senų  įpročių, išsiugdykite naujus, gyvenkite kitaip nei gyvenote iki šiol –  netruksite pastebėti, kad pasikeitė ne tik gyvenimo būdas, bet ir mąstymas, o į galvą vis dažniau ir dažnai šauna unikalios mintys.

Betonavimas. Pamatams. HAUS. Blokeliai pertvaroms.

Griovimo darbai kaina. Apdaila.

Gyvenimas be elektros nebe įsivaizduojamas

Gyvenimas be elektros nebe įsivaizduojamas

Elektros projektavimas
Ar galite įsivaizduoti savo gyvenimą be elektros? Tikriausiai daugeliui tai itin sunku padaryti, nes mes taip įpratome naudotis jos teikiamais privalumais, kad net nesusimąstome kaip būtų, jei jos netektume. Tie, kurie nori naudotis elektra turi atlikti daug darbų. Vienas iš jų – elektros projektavimas, be kurio negalima bus prisijungti prie skirstomųjų elektros tinklų ir pradėti naudotis elektra. Be to, jei sklype ar prie namo nėra įvado, tada teks pasinaudoti ir tinklų projektavimu.
Projektai dažnam kelia nerimą, nes nežinoma ko prireiks. Vis dėl to, kad ir kaip tai skambėtų bauginančiai, tačiau be tam tikrų projektų jūs negalėsite naudotis elektra savo namuose, darbe ar kitos paskirties pastate į kurį reikia ją atvesti bei prisijungti prie skirstomųjų elektros tinklų. Dažniausiai užduodamas klausimas – kas atlieka elektros tinklų projektavimą? Šiuos darbus atlieka ne bet kas, o atestuoti elektrotechnikos specialistai. Jie puikiai išmano viską, ko reikia norint įsivesti elektrą. Tiesa, tam, kad jie galėtų viską atlikti, taip kaip priklauso, reikia turėti AB LESTO išduotas prisijungimo sąlygas. Apie viską išsamiai galima sužinoti kreipiantis į specialistus, kurie atliks darbus arba į AB LESTO.
Visi, kuriems reikalingas elektros projektavimas norisi tiksliai žinoti, kiek kainuos šios paslaugos. Taip pat domina ir atlikimo terminai, juk norisi kuo greičiau pradėti naudotis elektra. Tiksli kaina pasakoma tik įvertinus konkrečią situaciją. Darbai, kurie bus reikalingi gali būti labai įvairūs. Skirsis darbų apimtys ir kita. Dėl šių priežasčių kaina gali būti įvardinama tik apytikslė. Pavyzdžiui, elektros tinklų projektas, kuris išduotas pagal technines AB LESTO sąlygas gali kainuoti nuo 100 eurų iki 2000 eurų. Skirsis kaina dar ir dėl to ar jums reikės suderinimo, ar tai atliksite patys. Tik nepamirškite, kad visa tai užima laiko ir jei patys jo neturėsite pakankamai, tai darbai truks ilgai. Specialistai tai atliks per kelis mėnesius, o kartais ir greičiau.
Bet kuriuo atveju nemanykite, kad prisijungimas prie skirstomųjų elektros tinklų bus paprastas. Taip tikrai nebus, nes tai yra atsakingas procesas. Tam, kad būtų galima elektra naudotis saugiai ir nepažeisti įstatymų, reikia turėti pakankamai žinių bei įgūdžių. Taip pat ir laiko šiems darbams bei specialistų, kurie tai atlieka, paieškai. Vis dėl to, kad ir kaip iš pradžių atrodytų sunku, taip tikrai nėra. Svarbu tik surasti specialistus, kurie turi pakankamai patirties atliekant visus su elektros įvedimu susijusius darbus ir viskas vyks greitai bei sklandžiai.

Daugiau informacijos rasite ČIA.

Vaikų agresyvus elgesys ir jo prevencija ketvirta dalis

Vaikų agresyvus elgesys ir jo prevencija ketvirta dalis (13)

Trylikta mokslinio darbo dalis, žiūrint į skaičių nėra nuobodi, nes nėra sausa – pilna statistiko. Todėl smagiai galėsite susipažinti su paskutinėmis pauglių elgesio sprendimo priemonėmis.

Vaikų elgesio nukrypimų prevencijai taikytini ir kiti socioedukacinės veiklos modeliai. Skirtingi teorinių modelių tipai skirtingai kildina socialinių problemų priežastis bei numato sprendimo galimybes: psichologinio pobūdžio modeliai socialinių įvykių epicentru laiko asmenybę, jos pranašumus ir trūkumus. Sociologiniai ir kompleksiniai modeliai daugiau nukreipti į kliento situaciją bei socialinę aplinką. Pasak B.Bitino (2000), svarbiausia parenkant prevencinės veiklos modelį yra
– Individualus priėjimas:
– Sistemingas mokinių tyrimas;
– Artimiausių uždavinių darbe su atskiru mokiniu užsibrėžimas;
– Veiksmingiausio pedagoginio poveikio priemonių parinkimas ir naudojimas;
– Gautų rezultatų fiksavimas ir analizavimas.
R. Prakapas (2007) pabrėžia, kad prevenciniame darbe, siekiant vaikų elgesio korekcijos, svarbu:
– Individualus pažinimas ir stebėsena;
– Psichopedagoginių priežasčių išskyrimas;
– Individualus priėjimas;
– Sociopedagoginis kryptingumas.
Apibendrinant reikia pabrėžti, kad prevencinio darbo modeliai parenkami atsižvelgiant į ugdymo institucijoje esamų socialinių problemų pobūdį ir mastą. Pirmiausia turi būti identifikuojama problema, stebima jos raiška, analizuojamos priežastys ir įtakos turintys veiksniai. Prevencinė veikla turi remtis socialiai priimtinos, vertingos veiklos mokymo modeliais, kad elgesio nukrypimų turintys vaikai sąmoningai įsitrauktų į socialiai reikšmingus vaidmenis, perimtų visuomenėje pripažįstamomis ir vertinamomis vertybėmis grįstus elgesio modelius. Parenkant nepageidautino vaikų elgesio prevencijos modelį, svarbu nustatyti tokio elgesio priežastis. Siekiant elgesio korekcijos, svarbu įtraukti vaiką į socialiai reikšmingą ir prasmingą veiklą – tai gali būti neformalaus ugdymo įvairios formos, atitinkančios kiekvieno vaiko individualius poreikius, pagalba silpnesniems bendruomenės nariams, vaikui patinkanti darbinė veikla, meninė raiška, rekreacinė veikla.

11 dalis.

12 dalis.

14 dalis.

Darbo dalis atskirta ir įkelta tą pačią dieną kaip ir kitos, tik šiek tiek vėliau: 2015-03-09

Agresyvų elgesį skatinantys veiksniai II dalis

Agresyvų elgesį skatinantys veiksniai II dalis (8)

Aštuntoje dalyje baigsime aptarimą kas iššaukia vaikų agresiją ir kokie jai veiksniai įtakoja. Todėl galėsite galutinai susipažinti šia skiltimi.

Visuomenės informavimo priemonės formuoja išorinio pasaulio sampratą, požiūrį į įvairius reiškinius, elgesio normas, vertybių sistemą. Tai populiarus ir lengvai prieinamas laisvalaikio praleidimo šaltinis. Agresyvumo demonstravimas kartais tapatinamas su agresyvių herojų elgesiu, tuo parodant pranašumą prieš konkurentus. Smurtinio turinio filmai dažnai veikia vaikų elgesį ir skatina mėgdžioti, šitaip identifikuojantis su veikėjais. Atsiranda agresyvios mintys, idėjos, tokie vaizdiniai dažnai provokuoja tikrovišką elgesį, taigi ,,agresyvios mintys gali būti faktiškosios agresijos įvadas“ (Suslavičius, 1995, p.96). Kaip nurodo V. Jankauskaitė, agresyvaus turinio filmus mėgstantys vaikai jau yra pažeisti aplinkos. Trūkstamą dėmesį jie kompensuoja žiūrėdami televizorių vietoje artimųjų bendravimo (Jankauskaitė, 1998, p.56). Informavimo priemonės taip pat daro įtaką agresyviam paauglių elgesiui. Ne tik kriminalinėse televizijos laidose, bet ir vaidybiniuose bei animaciniuose filmuose gausu smurto. Jei vaikas nuolatos žiūri filmus, kuriuose liejasi kraujas, konfliktai sprendžiami jėga, laimi stipresnis, tai neabejotinai sudaro palankias sąlygas įgimtam agresyvumui vystytis.
K. Hurrelmann ir G. Unverzagt (2001) teigia, kad agresyvus elgesys susiję su asmens psichiniais procesais. Prievarta sau ir kitiems rodo buvusias frustracijas, kuomet vaikas buvo atmestas, izoliuotas, vienišas. Čia kalbama ir apie savikontrolės stoką, pykčio nevaldymą, emocinę priklausomybę ir perdėtą baimę tą ryšį prarasti. Kaip nurodo R. Povilaitis ir J. Valiukevičiūtė (2005), polinkiui į agresiją įtakos turi ir sudėtingas vaiko charakteris, hiperaktyvumas, impulsyvumas, dėmesio sukoncentravimo problemos, menki socialinių problemų sprendimo įgūdžiai: vaikai supranta kitų vaikų elgesį kaip priešišką, ir nesugeba rasti neagresyvių konfliktų sprendimo būdų.
Bendraamžiai taip pat įtakoja vaikų agresyvų elgesį. Iš žaidimų, diskusijų ir konfliktų su bendraamžiais vaikai keičiasi patirtimi, mokosi suprasti kitų mintis, emocijas, motyvus ir norus. Jei bendraamžiai elgiasi agresyviai, priešiškai, vadovaujasi jėga, tai dažniausiai ir vaikas išmoksta elgtis agresyviai, demonstruoti tokį pat elgesį. Subkultūrinė įtaka ryškiausiai matyti paauglystėje.
Gumuliauskienės (1996) teigimu, pati mokykla, jos aplinka dvejopai lemia agresyvumą. Kaip ugdymo institucija, ji susijusi su reikalavimais, apribojimais, kurie dažniausiai sukelia negatyvią mokinių reakciją, agresyvumą. Kita vertus mokyklinė aplinka ir slopina agresyvumą. Kai priežiūra ir kontrolė mokykloje yra nepakankama, agresyvaus elgesio ir smurto tikimybė didesnė.
Apibendrinant, galima teigti, kad agresyvų vaikų elgesį gali skatinti: agresyvus elgesys šeimoje, bendravimas su bendraamžiais, mokykla bei smurtinės laidos ir filmai, kurie yra rodomi per televiziją.

7 dalis.

9 dalis.

Dar viena darbo dalis patalpinta: 2015-03-05

VAIKŲ AGRESIJOS PRIEŽASTYS IR PREVENCIJA

VAIKŲ AGRESIJOS PRIEŽASTYS IR PREVENCIJA (Pradžia)

Susipažinimui noriu pateikti bakalauro darbą apie vaikų agresijas, jų atsiradimo priežastis bei kokia taikoma prevencija.

TURINYS

ĮVADAS 3
I. AGRESYVUMO SAMPRATA 5
1.1. Agresyvaus vaiko bruožai 7
1.2. Agresyvų elgesį skatinantys veiksniai 8
II. VAIKŲ AGRESYVAUS ELGESIO PREVENCIJA 10
IŠVADOS 15
LITERATŪRA 16
ĮVADAS

Temos aktualumas. Šiandieninėje mokykloje vaikų agresyvumas gana dažnas reiškinys, įvairus laipsniu ir raiškos formomis ir nebestebinantis. Pastaruoju metu itin didėjanti migracija didina socialinį nestabilumą. Lietuvoje nuolat gausėja vaikų, kuriuos išvykę į užsienį dirbti tėvai paliko giminaičių globai ar netgi savarankiškam gyvenimui (Abromaitienė, 2004). Šeima yra pirmoji ir svarbiausia socialinė struktūra, mikroaplinka, perteikianti tam tikrus elgesio modelius, kuriuos įsisąmonina ir perima vaikas. Anot Gumuliauskienės (1996), mokykloje galima išskirti tokias pagrindines agresyvaus vaiko elgesio priežastis: nesėkmės moksle, nuobodulys, stereotipinė mokytojų nuomonė apie agresyvų elgesį, netinkamo elgesio bendraamžių grupės dominavimas, bendraamžių grupės atmetimas, triukšminga mokyklos aplinka, silpnas ryšys su mokykla, nepalanki mokyklos atmosfera, mokyklos feminizacija, nepakankama elgesio kontrolė, menkas dėmesys teigiamo elgesio skatinimui, pedagogų ir moksleivių sąveikos problemos. Vaikai, augę nepalankiomis šeimos sąlygomis, lyginant su jų bendraamžiais, ateina į mokyklą blogiau pasirengę mokymuisi, dažniau atsilieka moksle, stokoja mokymosi motyvacijos, nuolat sulaukia neigiamų vertinimų iš mokytojų, jų santykiai su mokytojais ir bendraamžiais yra sudėtingi (Abromaitienė, Liaudinskienė, 2004). Elgesio kontrolės bei nepageidaujamo elgesio keitimo pavyzdžiai, prevencinio darbo agresijai mažinti būdai padėtų Lietuvos mokyklų pedagogams bei auklėtojams rasti tinkamus sprendimus konfliktinėse situacijose, įveikiant agresijos problemas mokykloje.
Šio referato tikslas – išnagrinėti vaikų agresijos kilimo priežastis ir išsiaiškinti būdus kaip būtų galima išvengti vaikų agresijos.
Iškeltam tikslui pasiekti formuluojami uždaviniai:
1. Remiantis mokslinės literatūros analize atskleisti agresijos sampratą ir priežastis, skatinančias agresyvų elgesį.
2. Išnagrinėti agresyvaus vaiko asmenybės bruožus.
3. Aptarti vaikų agresijos prevencijos būdus.
Referato šaltiniai: remtasi moksline literatūra, Lietuvos ir užsienio mokslininkų straipsniais bei buvo pritaikyti straipsniai ir interneto tinklalapiuose pateikta informacija, susiję su kursinio darbo tema.

2 dalis.

3 dalis.

Dalis darbo patalpinta: 2015-03-05