Category Archives: Skelbimai

Remontuojant skalbimo mašinas būtina žinoti ir jų detales

Remontuojant skalbimo mašinas būtina žinoti ir jų detales

Skalbimo mašinų detalės: viskas, ką reikia apie tai žinoti

Skalbimo mašinos, kaip ir daugelis kitų buities prietaisų, negalėtų tinkamai funkcionuoti, jei nebūtų tam tikrų detalių. Būtent apie šias detales ir pakalbėsime plačiau.

Visų pirma, kalbant apie skalbimo mašinos detales, reikia akcentuoti, jog detalės ir yra tas elementas, dėl kurio kyla gedimai. Kuomet tenka girdėti  frazę, jog skelbimo mašina sugedo, tai dar tikrai nereiškia, jog  gedimas yra visame prietaise – paprastai būna sugedusi tik tam tikra jo detalė. Būtent dėl šios priežasties yra galimi tik du scenarijai – suremontuojama detalė ir skalbimo mašina vėl puikiai veikia arba, jei detalės suremontuoti jau nebeįmanoma, ji pakeičiama nauja ir tai atlikus skalbimo mašina vėl funkcionuoja. Taigi, atsižvelgiant į šią informaciją belieka tik pridurti, kad jei skalbimo mašina nebeveikia, būtina kuo greičiau nustatyti jos neveikimo priežastį, o ji gali būti labai paprasta – neveikianti detalė. Tokiu atveju, priklausomai nuo gyvenamosios vietos, gali būti reikalingas skalbimo mašinų remontas Vilniuje arba bet kuriame kitame mieste. Pasirinktame mieste gyvenantys meistrai arba įmonės, kurios teikia šią paslaugą, nustatys priežastį, t.y., suras, kuri detalė nefunkcionuoja – jei įmanoma, ji bus sutaisyta, jei ne – teks pakeisti.

Tačiau kuomet kalbame apie skalbimo mašinų detales, dėmesį verta atkreipti ir į tai, jog ne viskas, kas yra susiję su detalėmis, yra susiję ir su  meistrų ar įmonių teikiamomis paslaugomis, kai kuriais atvejais šiuos veiksmus gali atlikti ir pats skalbimo mašinos savininkas. Dėmesį verta atkreipti į tai, jog kai kuriais atvejais yra sunku nustatyti, kuri detalė neveikia, tačiau kai kuriais atvejais šią užduotį įveikti tikrai nesunku. Taigi, tokiu atveju tik belieka pridurti, kad pats skalbimo mašinos savininkas, identifikavęs neveikiančią skalbimo mašinos detalę, gali įsigyti naują ir ją pakeisti.

Na, o pabaigai – dar keli pastebėjimai, susiję su skalbimo mašinos detalėmis. Daugeliu atveju  jau nebeveikiančios skalbimo mašinos detalės yra keičiamos naujoms, tačiau kai kuriais atvejais galimas ir kitas sprendimas – detalė keičiama ne nauja, o dėvėta  detale. Svarbu  paminėti ir dar vieną dalyką – paprastai kuomet klientai išgirsta, kad viena ar kita skalbimo mašinos detalė turės būti keičiama nauja, manoma, kad tai sudarys labai dideles išlaidas, tačiau tokia nuomonė greitai pasieksi sužinojus, kad didžioji dalis skalbimo mašinų detalių kainuoja ne tiek jau ir daug.

Daugiau informacijos rasite REMONTAS.

Straipsnis patalpintas: 2015-12-28

Vaikų agresyvus elgesys ir jo prevencija antra dalis

Vaikų agresyvus elgesys ir jo prevencija antra dalis (11)

Vienuoliktoje dalyje pratęsime diskusiją ir palyginimus apie vaikų agresyvaus elgesio prevenciją ir jų būdus.

Visuomeninė socialinė pagalba (Community organization) – tai profesionalus procesas, kurio pagalba individai, individų grupės ar instancijos susijungia bendram darbui, siekiant išryškinti ir identifikuoti socialinius poreikius socialinės gerovės normalizavimui. Ši pagalbos rūšis siekia pagerinti vieną ar kitą bendrijos ar visuomenės gyvenimo sritį, pavyzdžiui vaikų priežiūrą. Atskirų socialinių institucijų bendradarbiavimas sprendžiant socialines problemas ir organizuojant prevencinį darbą gali būti įvardijamas kaip socialinė partnerystė. Socialinė partnerystė yra įvairiapusis bendradarbiavimas tarp viešojo administravimo institucijų, privačių subjektų ir savanoriškų organizacijų, siekiant suderinti ir įgyvendinti viešuosius interesus. Dažniausiai socialiniai partneriai yra skirstomi į tris sektorius: viešasis, privatus, savanoriškas (Vietos savivalda ir socialinis darbas, 2006).
Prevencinio darbo modeliai parenkami atitinkamai pagal tai, kokios socialinės problemos vyrauja mokykloje: nedarnūs tarpusavio santykiai, žalingų įpročių paplitimas, smurtavimas ar kt. Jei yra sutrikusi mokinių ir mokytojų bei mokiniu sąveika, prevencinė veikla modeliuojama tarpusavio santykių gerinimo tikslais. Organizuojant tokią prevenciją, siekiama, kad pedagogai ir vaikai išmoktų „susikalbėti“, atsižvelgiant į kiekvieno sąveikos dalyvio poreikius. Ypač daug dėmesio skiriama mokytojams, nes socialinio – psichologinio klimato pobūdis pirmiausiai priklauso nuo mokytojo, kuris sumaniai bendraudamas su ugdytiniais ir formuodamas su jais teigiamus santykius, gali daryti įtaką palankiems bei teigiamiems tarpusavio santykiams. A. P. Hallahan ir J. M. Kauffman (2003) tinkamo elgesio skatinimui siūlo tokius darbo metodus:
1. Pastiprinimas. Pastiprinimas yra susijęs su apdovanojimu už tokį elgesį, arba jo pastiprinimu kiekvieną kartą, kai moksleivis taip elgiasi. Pastiprinimas gali būti įvairaus pobūdžio. Pavyzdžiui, tai gali būti pelnytas taškas ar žetonas, kuris vėliau keičiamas į tam tikrą privilegiją.
2. Veiklos pastiprinimas gali būti ir tam tikra mokytojo siūloma veikla, pavyzdžiui moksleivio paskyrimas grupės vyresniuoju, skirtas papildomas laikas klausytis pasakojimų, muzikos ar vartyti žurnalus.
3. Sutarties sudarymas. Šalia taikomų pastiprinimo ir modeliavimo būdų pageidaujamą elgesį mokytojai gali skatinti pasinaudodami elgesio sutartimi, kur susisteminami taikomi pastiprinimo būdai. Šioje raštu tarp suaugusiojo (-ųjų) ir moksleivio sudarytoje sutartyje išvardijami konkretūs numatomi arba priklausantys nuo konkretaus moksleivio elgesio pastiprinimo būdai ir pasekmės. Kaip ir visose sutartyse, taip ir šioje turinys suderinamas atsižvelgiant į visus dalyvius, kurie turi sutikti su sutarties sąlygomis.

8 dalis.

9 dalis.

10 dalis.

12 dalis.

Darbo dalis įkeltą tą pačią dieną kaip ir kitos: 2015-03-05

VAIKŲ AGRESIJOS PRIEŽASTYS IR PREVENCIJA 1.1 bruožai2

VAIKŲ AGRESIJOS PRIEŽASTYS IR PREVENCIJA 1.1 bruožai2 (6)

Šeštoje vaikų agresijos darbo dalyje užbaigsime nagrinėti ir lyginti vaikų agresijos bruožus.

Prof. U. Mielke (1997) pateikia platesnę agresyvaus vaiko charakteristiką. Dažniausiai jis blogai mokosi, neįsimena dėstomos medžiagos dėl per didelio aktyvumo, dėmesio stokos ir begalinio išsiblaškymo. Daugeliui tokių vaikų būdingas hiperkinetinis sindromas. Agresyviems vaikams sunku normaliai prieiti prie kito ir imti kalbėti. Visada jie įtaria kitą turint priešiškų kėslų, todėl yra įsitikinę, jog turi reaguoti agresyviai, o ne draugiškai. Esant konfliktinėms situacijoms, tokie vaikai neranda alternatyvių sprendimų, linkę greičiau spręsti problemas betarpiškai, užuot nuraminę žodžiais. Tokie vaikai yra įsitikinę savo agresyvaus elgesio teisėtumu ir įgyvendinimu. Agresyvių vaikų elgesys darosi vis sudėtingesnis, nes bendraamžiai nenori su jais turėti jokių reikalų, nežinodami, kaip jie reaguos. Agresyvūs vaikai negerbia savęs. Jie elgiasi agresyviai su kitais iš bailumo ir nepasitikėjimo savimi, taip tikėdamiesi užsitarnauti pagarbą. Kadangi agresyvumas jiems sumažina baimę, tai jie ir naudojasi šia nevykusia savęs realizavimo forma.

5 dalis.

7 dalis.

Paskutinė dalis apie agresyvių vaikų bruožus įkelta: 2015-03-05