VAIKŲ AGRESIJOS PRIEŽASTYS IR PREVENCIJA 1.1 bruožai2

VAIKŲ AGRESIJOS PRIEŽASTYS IR PREVENCIJA 1.1 bruožai2 (6)

Šeštoje vaikų agresijos darbo dalyje užbaigsime nagrinėti ir lyginti vaikų agresijos bruožus.

Prof. U. Mielke (1997) pateikia platesnę agresyvaus vaiko charakteristiką. Dažniausiai jis blogai mokosi, neįsimena dėstomos medžiagos dėl per didelio aktyvumo, dėmesio stokos ir begalinio išsiblaškymo. Daugeliui tokių vaikų būdingas hiperkinetinis sindromas. Agresyviems vaikams sunku normaliai prieiti prie kito ir imti kalbėti. Visada jie įtaria kitą turint priešiškų kėslų, todėl yra įsitikinę, jog turi reaguoti agresyviai, o ne draugiškai. Esant konfliktinėms situacijoms, tokie vaikai neranda alternatyvių sprendimų, linkę greičiau spręsti problemas betarpiškai, užuot nuraminę žodžiais. Tokie vaikai yra įsitikinę savo agresyvaus elgesio teisėtumu ir įgyvendinimu. Agresyvių vaikų elgesys darosi vis sudėtingesnis, nes bendraamžiai nenori su jais turėti jokių reikalų, nežinodami, kaip jie reaguos. Agresyvūs vaikai negerbia savęs. Jie elgiasi agresyviai su kitais iš bailumo ir nepasitikėjimo savimi, taip tikėdamiesi užsitarnauti pagarbą. Kadangi agresyvumas jiems sumažina baimę, tai jie ir naudojasi šia nevykusia savęs realizavimo forma.

5 dalis.

7 dalis.

Paskutinė dalis apie agresyvių vaikų bruožus įkelta: 2015-03-05